יום שישי, 11 בינואר 2013

פוסט חפוז של בוקר: חנות קטנה ומטריפה ואוצרות קטנים

מייקו חזרה מיפן ביום שני, ואתמול נפגשנו כדי להשלים כל מה שנפער בבמהלך שלושת השבועות האחרונים.

אספתי אותה מהקמפוס בארבע וחצי אחה"צ ויחד חשבנו לאן אנחנו רוצות ללכת. שאלתי אותה אם אכפת לה ללכת קצת, היא אמרה שממש לא, ואז, כמעט פה אחד, אמרנו שאולי נלך ל-TeaHaus. צעדנו לאט דרך רחוב Ann, כשפתאום נתקלנו בשלט מסקרן: Heavenly Metal. הצצנו דרך הדלת ומיד אמרתי - אולי לא כדאי שניכנס, יש פה דברים יפים מדי. אבל נכנסנו, כמובן.

זאת חנות בנות מושלמת, מלאה שמונצעס, רובם (או כולם) בעבודת-יד של אמנים מקומיים. בכישרון השמור רק לבנות אמיתיות, בילינו שם חצי שעה בערך, תועות בין שני החדרים הקטנטנים ומחפשות מציאות.

קניתי שלוש אבנים בצורת לב, שההכנסות ממכירתן הן קודש לשיקום האיטי.

מאוד נעים להחזיק אותן ביד - הגודל והצורה מושלמים והן קרירות ומלטפות
במהלך השיטוטים בחנות נתקלתי גם בקנווס מודפס שמאוד מצא חן בעיני, מעשה ידיהן של שתי אחיות-יוצרות, האחת צלמת והשנייה מדפיסה. היצירה המקורית עלתה 69 דולר, קצת מחוץ לתקציב הקישוטים החודשי שלי. שאלתי אם יש בקטן יותר, והציעו לי כרטיס ברכה עם אותו אימאג', בדיוק בגודל של מסגרת זהב שכבר הייתה לי בבית, שקניתי בסלביישן ארמי ולא מצאתי לה שימוש. כעבור 9 דולר פחות וחיסכון של 60, הייתי הבעלים הגאה והמאושרת של זה:

תזכורת חשובה

כשהגעתי הביתה מיד גזרתי את השוליים ותליתי את התמונה הקטנה בחדר השינה שלנו, מקום מושלם, לטעמי, להצהרה שכזו.

מוקדם יותר אתמול נסעתי לטארגט לקנות כל מיני דברים שצריך. אחרי שיצאתי מלימבו החנויות הגדולות עם אורות הניאון שמטמטמים את השכל ומעוררים מצוקה פיזית ממשית, החלטתי לנסוע ל-Mediterranean Market שנמצא על מפגש הרחובות סטון-סקול ואלסוורת'. למרות שעברתי ליד החנות הרבה פעמים בעבר, מעולם לא נכנסתי. אימאן ביקרה שם לפני כמה זמן והביאה לאחת הארוחות אצל אלי לחם שטוח עם שומשום וזיתים טובים. מאחר ואני מחפשת טחינה כבר הרבה זמן, החלטתי לנסוע לשם. מצאתי שקית של עשר פיתות טריות ואיכותיות, עם כיס, שלא נקרעות, בטעם ומרקם והכל שמזכיר את מה שיש בישראל. לא כמו הפיתות העבשות של קרוגר. והמחיר? כולה 1.75 דולר. הכרזתי שמהיום נגמר עידן הלחמניות של קרוגר. יחי שלטון הפיתות המחודש. איזו שמחה!

מהמקרר שליד הקופה קניתי גם סלט חצילים עם טעם של עשן, כזה טוב-טוב. אתמול אכלנו ממנו כל-כך הרבה, ששנינו סיכמנו שבפעם הבאה, נקנה קופסא גדולה יותר. כיף.

ועכשיו - לעבודה. רצף של שלוש משמרות לפני. נתראה מצדו השני.
שיהיה סופשבוע טוב, חורפי ונעים :)

4 תגובות:

  1. בהצלחה!
    איזה כיף לגלות חנויות שוות ופיתות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!

      יאללה, עוד אחד למנאייק.

      I've made it this far...

      מחק
  2. די, שלושה פוסטים שלא הספקתי לקרוא, איזה כיף לי, אני הולכת לישון איתך הלילה...

    השבמחק