יום שישי, 28 ביוני 2013

קצר מאוד

אמא שלי שלחה לי אתמול מייל עם מסמך סרוק ולמרות שלפעמים אני לא ממש בראש למיילים "מהסוג הזה" שמגיעים ממנה, אתמול זה לגמרי עשה לי את זה ורציתי לחלוק איתכם.

המסמך הזה נוצר כשהייתי בת ארבע, בעזרתו של אחי הגדול, שבטח ידע, לפי השנה, לומר איזה מחשב היה לנו אז וגם איזו מדפסת (זה עדיין הקומודור, אורי? הוא ידע לעשות דברים כאלה? וסליחה על הבורות).

פסיכולוגים של ילדים ואנשים עם עין חדה יכולים למצוא הרבה משמעות, גלויה וסמויה, בסיפור שחיברתי לאוסף האימג'ים המקרי.


לפעמים זה נחמד, שאמא שלי כזאת רגשנית והיא שומרת הכל (ה-כל!).

ועכשיו אני יוצאת לעבודה, למשמרת של 12 שעות. לראשונה מתוכננת ולא סתם "אני עושה שמונה וצריכים עזרה אז אני אשאר לעוד ארבע". לפחות זאת האחרונה ברצף ואחר-כך אזכה לנוח יומיים. ובשבוע הבא, 4 ביולי, שזה כל-כך משמח אותי, בגלל הזיקוקים!

שבת שלום חמודים.

2 תגובות:

  1. Commodore 64 with a 24pin dot matrix printer

    השבמחק
  2. גדול, וכל הכבוד לאמא שלך ששמרה לך את פיסת הזיכרון המקסימה הזאת

    השבמחק